donderdag 13 maart 2014

Alles door elkaar

Wat kan het soms toch een echte chaos zijn in mijn hoofd!
Bij elk ding dat ik doe of zie komt er weer een nieuw idee in me op en wil ik dat ook weer maken of uitproberen. Of het nu haken, breien, schilderen, naaien of iets totaal anders is, ALLES is leuk!

Deze week heb ik een poncho afgewerkt van wol die hier al 'eeuwen' lag, een mini-ladekastje in kalkverf afgemaakt, 2 snoeptrommels geschilderd, een tafelkleed gestikt en een lente-short genaaid.
Sommige mensen vinden een short waarschijnlijk helemaal niet meer van deze tijd maar in een leuk stofje is het toch hip en je kleding blijft mooi beschermd.
 O ja, bijna vergeten, ik had ook nog twee windlichtjes gehaakt!

Gelukkig is het stralend weer en dan heb ik energie voor tien dus lijkt het hier een beetje alsof 'Wonderwoman' door het huis vliegt.
Morgen nog even langs de kapper en dan kan het weekend weer beginnen!


Je ziet het niet goed op de foto maar het tafelkleed is in een poedertintje roos en de windlichtjes zijn gehaakt in een oud-roos kleurtje.
Hier heb ik weer de Annie Sloan en de Autentico Chalk Paint gebruikt, ook voor de snoeptrommels.
Alles is afgewerkt met een witte wax. 
Als extra detail een kanten bloemetje. Het is wrijfplaatje van Action.
Een kanten bandje, ook een wrijfplaatje van Action.
Mijn nieuwe lente-short.
Ik had geluk! Het laatste half metertje stof was voor mij. Net genoeg voor een schort.

6 opmerkingen:

  1. Super leuke dingen gemaakt en hele mooi pasteltinten gebruikt!
    Prachtig!
    Veel gedaan hoor je hebt het voorjaar in je lijf!
    Leuk om te lezen dat gevoel herken ik van alles willen doen!
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja zeg, dat lijkt inderdaad wel een Wonderwoman... Wat heb je veel gedaan!! Je schort vind ik fantastisch!!!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik loop echt achter.......jeetje wat een leuke dingen heb jij intussen gemaakt!! En ik maar ploeteren in de tuin intussen. Ik voel mijn armen bijna niet meer......
    Behalve als ik ze beweeg.....

    Ik draag nooit een schort,maar zoiets ja, dat is wel leuk!!
    Die verf is geweldig....zou ik ook wel willen hebben. Maar ja, dan moet ik nog meer doen......

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jouw tuin is dan ook een PLAATJE!
      Ik hou van mooie tuinen maar niet zo van er in te werken ;-)
      dus hier weinig tuin = meer tijd om andere dingen te doen!

      Verwijderen
  4. Oh, Annabel! wat maak je mooie dingen!! en je bent zo vaardig! Is het misschien een idee om je foto's veel groter te tonen, dan kunnen we er nog meer van genieten!!
    veel succes met je blog!
    liefs,
    KJ

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waw, wat een complimenten, hartelijk bedankt! :-)
      Ik kom ook graag op jou blog langs en geniet van je kleurtjes en creativiteit. Ik voel me helemaal in mijn nopjes dat je hier ook langs bent geweest! :-)
      Ook nog bedankt voor je tips. Aangezien ik nog nieuw ben in 'blogland' zijn die altijd welkom! :-)

      Liefs Ann

      Verwijderen