vrijdag 21 maart 2014

Bedankt juf!

Onze dochter is dit schooljaar gestart met een lerarenopleiding om later les te geven in het basis- en of kleuteronderwijs.
Ze moet regelmatig stage lopen en dit jaar is dat in het derde leerjaar.
Vandaag is haar laatste stagedag en als afscheidscadeautje had ze voor al de kindjes al een mooie pen gekocht maar voor de juf vond ze het iets moeilijker om een gepast geschenkje te bedenken.

Haha, gelukkig heeft ze een moeder die blogt en regelmatig prachtige ideeën langs ziet komen die ze zelf ook prima kan gebruiken.

Zo zag ik op het blog van Hennie een leuk schriftje versierd met stempels. Dat vonden we een gepast geschenkje voor de juf. 
Dank je wel Hennie om je ideeën met ons te delen! Ik heb er al regelmatig gebruik van gemaakt om iemand te verrassen tot tevredenheid van de ontvangers :-)


Het schriftje komt van de Hema. Ik bestempelde het met letterstempels en de labelstempel (ook van Hema) en twee vrolijke kindjes (eigen stempels).
(hier en daar heb ik te hard op de stempel gedrukt maar gelukkig vond mijn dochter dat een leuk effect geven!)

Er zit ook een pakje leuke bookmarks bij (ook van Hema).

In een vensterdoosje dat ik bewaard had pasten net de drie pastelkleurige cupcakes van gietgips (zie een vorige post). Met een mooie strik was ook dit geschenkje klaar.

En omdat elke vrouw wel van bloemen houdt denk ik krijgt de juf ook nog een bosje tulpen om het helemaal af te maken.

De volgende klas waar ze stage moet gaan lopen is geen juf maar een meester. Ik zal alvast maar geschenkjes voor een man beginnen te bedenken!

Een fijne dag nog iedereen!




2 opmerkingen:

  1. Erg leuk gemaakt Ann! Dat wordt zeker op prijs gesteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen, zeg! Dank je wel! Je hebt er een prachtig geheel van gemaakt! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen