woensdag 19 maart 2014

Bijna lente!

De bloesems aan de voordeur staan weer open en dat is altijd weer zo mooi als de zon er al vanaf 's morgens op staat. Daar kan ik echt van genieten! Ik hoop wel dat ze het weekend overleven want de weersvoorspellingen zijn niet echt schitterend te noemen met regen en hagelbuien.

Bloesems, wilgenkatjes en narcissen zijn toch wel de voorbodes van de lente en dan zijn we dit voorjaar ook al flink verwend geweest met heerlijke temperaturen.
Tijd dus voor een nieuwe 'lente'- decoratie aan de voordeur.



Deze keer ben ik terug voor een wit gevlochten hart gegaan.
Ik beschilderde de eitjes met de kalkverf  die ik over heb. Daar heb ik trouwens nog zo veel van over dat alles wat geschilderd moet worden in de kalkverf gezet wordt!
Met vernis (spuitbus) heb ik er toch maar een beschermlaagje op gezet. Ik hoop dat het voldoende is voor buiten.
Tussen de eitjes een beetje opvulmateriaal en rose bloesems hier en daar.

Nu ga ik snel mijn huishoudelijke klussen afwerken want de naaimachine staat klaar voor weer een nieuw project dat ik tegen zaterdag af wil hebben!
Fijne woensdag iedereen!




2 opmerkingen:

  1. Wauw! Zo ie zo al een prachtige voordeur, echt een plaatje om te zien zeg! De krans is mooi, combi van de kleuren echt helemaal top! Je blog ziet er overigens ook weer helemaal fris uit, volgens mij ben jij klaar voor de lente. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig hartje zo met die pastellen eitjes! En is dat jouw voordeur…?! wauwie! hihi, zo mooi!! heerlijk met die boompjes vol bloesem! geniet ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen