donderdag 20 maart 2014

Jaaaaa, nu is het echt LENTE!

Goede morgen iedereen!
Vandaag is mijn man jarig, start de lente officieel én worden we op de koop toe verwend met een zonnige dag, heerlijk!

Zoals jullie al wel hebben gezien is mijn blog ook weer aangepast en de komende tijd wil ik nog enkele veranderingen aanbrengen te beginnen met een 'tutorial' pagina. Ik probeer er vandaag alvast de poncho op te zetten want daar is enorm veel vraag naar. Hoe het er uiteindelijk allemaal gaat uit zien weet ik nog niet maar dat zien we dan wel weer.

Ik heb ondertussen natuurlijk ook weer niet stil gezeten maar wacht even tot de fotograaf tijd heeft om foto's te maken van mijn nieuwste 'aanwinsten'.

Fijne dag nog allemaal en geniet van de zon!


3 opmerkingen:

  1. Leuk je blog zo!
    Leuke creaties heb je gemaakt,waar het verf al niet goed voor is!
    Van harte gefeliciteerd met je man! Fijne dag!
    En doe je mee met mijn Give away?
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Esther!
    Ik ga je straks even een mailtje sturen :-)

    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke dag vandaag en dan ook nog een jarige! Gefeliciteerd! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen