zaterdag 1 maart 2014

Kastje voor een prinses

Nu ik met de krijt/kalkverf aan de slag ben gegaan wil ik ook weer zo veel mogelijk nieuwe dingen uitproberen en mijn atelier heeft zoals bij iedereen wel denk ik nood aan extra opbergruimte.
Jaren geleden kochten we dit handige ladekastje bij Ikea, niet mooi maar wel héél handig.
Tot nu toe deed het dienst in een halletje aan de achterdeur maar voor die ruimte heb ik al weer nieuwe plannen klaar dus kon het kastje mee naar boven.

Het ideale moment om weer nieuwe verf uit te proberen!
Deze verf is van Autentico die ik bij de 'Old Red Barn' aankoop. Hij is minder korrelig dan die van Annie Sloan en strijkt makkelijker uit.
Er zijn ook zo veel meer kleuren beschikbaar, interessant voor de toekomst!
De rose verf is nog een restje van Annie Sloan dat ik had staan.

Het idee om met de verschillende pastelkleurtjes te werken had ik van een kastje dat ik op een openhuis gezien had bij binne-en-buute. Het was verouderd wit met op sommige laatjes verouderd bloemetjesbehang in pastelkleurtjes.

De kroon is dan weer een Franse Typografie die ik gedownload heb van the graphics fairy.

Het is een echt 'tuttebelle'kastje geworden maar dat mag in mijn atelier en ik word er helemaal vrolijk van alleen al door er naar te kijken :-)








4 opmerkingen:

  1. Hello Annabel, I found your post via The Graphics Fairy. Your cabinet is beautiful. I like the colours you have chosen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, What a wonderful dresser. Found you by way of Graphics Fairy. Lovely.

    BeantwoordenVerwijderen