zondag 30 maart 2014

Leuke zondag!

Eindelijk is het er van gekomen!
Ondanks het goede weer wilde ik er deze keer echt wel bij zijn.



Vandaag was het in Genk weer 'handGema(r)kt', een Popup - Markt met creatief ontwerptalent.
Alles gaat door in de prachtig gerestaureerde, authentieke gebouwen van de voormalige steenkoolmijn van Winterslag.



Leuk toch die oude tegelvloer en die dakconstructie.

Onder die katrollen had ik nu niet echt graag met een standje gestaan!

Een klein stukje van de stand van BODESIGN :-)

Er is van alles te zien van creatieve mensen:

                                                 Juwelen in keramiek en glas
                                                                 Stoffen
                                                            Houtbewerking
                                                                Fotografie
                                                        Retro - hebbedingetjes
                                                                Keramiek
                                                     Zelfgemaakte kinderkleding
                                                  Tasjes en tassen in stof en leder
                                                             Sjaals etc. in vilt


Er is een ruime parking wat ik niet onbelangrijk vind en het is makkelijk bereikbaar. Ook altijd handig!

Vijf creatieve duizendpoten zijn me 'extra' opgevallen en wil ik hier graag even vermelden. 

WWW.BODESIGNS.be : een héél toffe fien die ontzettend leuke kaartjes en juweeltjes maakt.
De oorbelletjes worden op de prachtige kaartjes geprikt zo krijg je eigenlijk twee cadeautjes in één. Ze zet haar mooie tekeningen ook op kopjes en schoteltjes. Ik ben alvast fan van haar werk!

Babz & Bill : Leuke bavetten (slabbetjes), hoesjes, vlaggetjes, pamperhoesjes, buttons etc..
Alles in vrolijke stofjes en kleurtjes prachtig gepresenteerd! Hier heb ik lang staan genieten.

Pieter Gregoire : Fotografische kunstwerk met miniatuurfiguurtjes. Wegdromen in de wereld van miniatuurfiguurtjes. Prachtig gedaan!

The blue rabbit house: juweeltjes en tasjes maar nu eens niet in fel gekleurde stofjes maar zachte tinten verwijzend naar de natuur. Helemaal zacht en aaibaar.

Confituur FABRIK : confituur met veel liefde en fruit gemaakt met 'aparte' smaakjes. Hier is geen rommel toegevoegd aan de confituur enkel 20% biologische rietsuiker en jawel, 80% fruit!!

Sommige hebben een website en/of blog,
andere kan je op Facebook vinden maar ze zijn zeker allemaal een bezoekje waard!

Wat heb ik meegebracht vandaag?


Een naaimachine - broche van krimpfolie ( WWW.BODESIGN.be )

Leuke buttons ( Babz & Bill )

Confituur van:
- Bloedappelsien met framboos en mango.
- Rabarber met framboos.
( FABRIK )


Ik wens jullie nog een prettige zondagavond!


 

1 opmerking:

  1. die buttons zijn leuk zeg! Ziet er allemaal erg gezellig uit. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen