zaterdag 15 maart 2014

Tussendoortje

Twee weken geleden had ik een pakje gietgips gekocht om dat ook eens uit te proberen.

Ik heb het gips in mijn siliconen cupcakevormpjes gegoten en vrij snel kon ik heel makkelijk de vormpjes verwijderen.
Toen hebben de cupcakes 14 dagen goed kunnen uitdrogen voor ze geschilderd werden.
Omdat ik zo veel Autentico kalkverf  over heb moesten de cupcakes er ook aan geloven en kregen ze alle drie een pastelkleurtje.
Daarna heb ik er parelmoerkleurige kralen op gekleefd die ik nog had liggen.

Moest ik er nog opnieuw in pastel maken dan zou ik zeker ook parelmoerkralen gebruiken in pastelkleurtjes. Denk dat dat ook een heel leuk effect zou geven.

Geniet van jullie weekend!

5 opmerkingen:

  1. Dit is echt heel leuk zeg! Compleet met de parels, zo mooi..... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat zijn ze mooi geworden! En die kleuren, zijn het helemaal!
    Prachtig. Zijn het echt van die grote vormen?
    Dat zal wel niet. Als ze met zijn drieën op een etage liggen.
    Lijkt me ook mooi om buiten ergens te gebruiken!!

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn van die kleine cupcakevormpjes Thea ;-)

      Verwijderen
  3. prachtig! ik ben dol op pastelletjes, dus ik vind ze zo op hun mooist!!

    BeantwoordenVerwijderen