vrijdag 7 maart 2014

Van alles en nog wat

Enkele weken geleden kwam Rose op bezoek. Zij heeft geen blog maar maakt ook mooie dingen waar ik er al een paar van heb mogen bewonderen. Als een 'zomaar een geschenkje' had ze een klein kopje en schoteltje voor mijn verzameling mee gebracht van héél dun porselein. 
Dank je wel Rose! Ik ben er echt heel blij mee :-)


Enkele jaren geleden had ik op een cursus een Paasdecoratie gemaakt die elk jaar weer terug tevoorschijn komt maar toch telkens met enkele aanpassingen weer helemaal anders is.

Het grote ei heeft mijn dochter jaren geleden op school gemaakt en was oorspronkelijk geel geschilderd. Nu heb ik het poederroos gemaakt met een aangepaste strik.
Enkele rose lentebloemetjes tussen de eitjes in de krans en we hebben weer een heel ander bloemstuk dan verleden jaar!


Voor een dineetje met heel muzikale vrienden had ik de tafel gedecoreerd met aangepaste bloempotjes. Op de servetten lag een takje met blauwe druifjes met daar aan vastgemaakt een kaartje van bladmuziek, uitgeknipt met een kartelschaar. Daar ben ik spijtig genoeg foto's van vergeten te maken.


Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe en geniet van deze prachtige voorjaarsdagen!











1 opmerking:

  1. Wat ziet het er allemaal mooi uit! Hier krijg je spontaan nog meer zin in de lente! Vind vooral het ei erg mooi. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen