donderdag 10 april 2014

Een specialleke

Enkele weken geleden stond er hier een feestje op het programma en daar wilde ik graag iets speciaals voor maken en onder het motto 

LIFE IS TOO SHORT TO WEAR BORING CLOTHES

laat ik jullie nog even mee kijken naar het laatste project met mijn ouwe, trouwe naaimachine.


Het begon bij de kapper waar ik altijd lekker de tijd heb om 'in de boekskes te kijken'.
Mijn voorkeur gaat dan uit naar de laatste nieuwe magazines over mode.

In de Vogue stond een wel heel bijzondere broek. Eigenlijk leek het op een 'onderbroek' maar ik was helemaal weg van het stofje.


Dat broekje kwam ook weer terug bij het hoofdstuk waar vermeld werd dat één van de trends 'doorkijk' is, hmmmm...


Ja, zo iets zag ik wel zitten! 
Wel geen 'onderbroek' en 'helemaal doorschijnend' maar toch iets in die richting.

Niet iedereen was even enthousiast over de broek dus toen heb ik er maar een roze bermuda van gemaakt waarvan iedereen achteraf nu toch zegt dat ze terug korter mag!
Daar over in kant een lange rok in een oud rose kleur.
De twinset had ik al eerder op het seizoen gekocht en paste er perfect bij van kleur en om het niet te sjiek te maken draag ik er mijn jeansvestje op.

Spijtig is de foto wat 'overbelicht' door de zon maar voor mij mag ze blijven schijnen ;-)




Nu hoop ik wel op een lekker, lange, warme zomer :-)

1 opmerking: