dinsdag 8 april 2014

Koffertjes en tassen

Nu ben ik bij het snuffelen op het internet op een blog en een Facebookpagina van een dame gekomen die hele mooie tassen en koffertjes kan maken.
Ik wil ook al langer eens een tas o.i.d. maken maar tot nu toe is dat er altijd al bij ingeschoten.






De link naar haar blog vindt je hier !

Het leek me een goed idee om eens een workshop van haar te volgen zodat ik gelijk zo'n leuk koffertje zou hebben alleen ....
ze woont natuurlijk weer een heel eind hier vandaan.

Toen ze vanmorgen online was op Facebook heb ik de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ze bereidt was om hier een workshop te komen geven en ik had geluk :-)

Het kan enkel nog op een weekdag want haar agenda staat al overvol en ik hoop dat er voldoende mensen met interesse zijn die graag een ganse dag mee willen komen naaien want het zou zooooooo leuk zijn!

Dus mocht je zelf interesse hebben of iemand kennen die graag mee wil doen laat dan zeker iets weten!

6 opmerkingen:

  1. Tja zeg, het blog ken ik, een koffertje maken lijkt me helemaal te gek, workshop volgen ook, maar...... jij bent voor mij weer erg ver weg!! Balen! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou gezellig zijn Hennie moesten we dichter bij elkaar wonen! Ik weet zeker dat dat koffertje maken ook echt iets voor jou zou zijn.
      Groetjes Ann

      Verwijderen
  2. Het blog ken ik ook , heel erg leuke dingen maakt ze.
    Jouw blog heb ik ook teruggevonden, je was uit mijn leeslijst verdwenen maar als alles goed is dan is dat nu rechtgezet ;)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha Sonja, dat kan gebeuren.
      Welkom terug :-)
      Groetjes Ann

      Verwijderen
  3. Ik lees dat je van de Kempen bent ... en eventueel een workshop gaat organiseren om een koffertje te maken! Wel dat is net iets wat ik ook graag zou willen ... En ook ik ben van de Kempen!

    Groeten
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Joke :-) Leuk dat je even op min blog langs komt, welkom!

      Ik moet nog even wachten op een 'exacte' datum van Biefrul, hopelijk snel bericht!
      Ondertussen is er al wel een hele lijst geïnteresseerden voor de workshop. Stuur me even een mailtje dan voeg ik je ook toe aan de lijst en misschien tot dan :-)
      Groetjes Ann

      Verwijderen