vrijdag 25 april 2014

Komkommertijd

Het is hier op mijn blog zo een beetje 'komkommertijd'.

Dat wil niet zeggen dat ik nergens mee bezig ben, integendeel!
Eigenlijk komt het er op neer dat er zo veel dingen in mijn hoofd rondspoken die voorbereiding vragen dat het resultaat even op zich laat wachten.

Eén van die 'spoken-in-mijn-hoofd' is het vilten. Ik wil zo veel mogelijk informatie en materiaal vergaren en dingen gaan uitproberen. 

Eergisteren mocht ik bij iemand mee op 'schattenjacht op zolder'. Van haar kreeg ik zomaar materiaal mee om te vilten en borduurgaren in verschillende kleurtjes. Een deel ervan zat nog in de originele verpakking van jaren geleden. Prachtig vind ik dat en dank hiervoor Myriam! Ik stel dit allemaal heel erg op prijs!


 Gisteren heb ik wel weer twee nieuwe stofjes gekocht voor de volgende Lady Lotta Bags. Zonder stof of een nieuw project voel ik me een beetje verloren. ;-)
De eerste tas wil ik zeker dit weekend weer klaar hebben. Ze is voor een vriendin die gek is van paarden en ik hoop dat ze ze mooi gaat vinden.


Het tweede setje heb ik voor mezelf gekozen maar er zijn al kapers op de kust! ;-)


Deze week heb ik van restjes stof een knuffel gemaakt. Zo kwam er toch nog iets van onder de naaimachine vandaan!



Het is 'Kees' uit het boek 'Wil jij mijn vriendje zijn?' van Fiona Dalton.

Geniet nog van het zonnetje vandaag en fijn weekend iedereen!

3 opmerkingen:

  1. Wauw, toch niet zo heel erg komkommertijd hoor! Mooi! Ben benieuwd naar de nieuwe tassen. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms heb je dat allemaal weleens dat je het net lijkt alsof het komkommertijd is,maar niks doe je toch eigenlijk nooit????
    Jij niet hoor je hebt zelfs nog een knuffel gemaakt!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen