dinsdag 1 april 2014

Oh nee!

Gisteren was mijn bestelpatroon voor zo'n losse broek die nu helemaal in is toegekomen.
Haast je rep je het patroon uitgetekend en de stof uitgeknipt zodat ik vandaag eens 'snel' een nieuwe broek ging maken!

Ik heb ook een overlockmachine en die mocht na bijna twintig jaar ook weer mee spelen.
Eerst was het terug even puzzelen om het garen er juist in te rijgen en de spanning te bepalen maar alles liep 'gesmeerd'.



Ik moest enkel nog de lendenband en de broekspijpen stikken met mijn 'gewone' naaimachine en klaar was de broek!
Peace of cake! (dacht ik toen nog)
Nog even de naald vervangen ...
Uuuh ... de naald zat muurvast!!

Na van alles geprobeerd en gefoeterd te hebben toch maar het telefoonnummer opgezocht van de winkel waar ik indertijd de machine gekocht heb. Blijkt die niet meer te bestaan :-(
Geen nood, op 10 minuten rijden hier vandaan zit er ook een winkel/ hersteller dus die even gebeld.

Ik hoop dat de man van zijn woord is en tegen morgen nagekeken heeft wat er mis is ( = hoopt stiekem HERSTELD) en dan neem ik zijn commentaar over de kwaliteit van mijn merk van naaimachine (dat hij niet verkoopt ;-) ) er graag bij!




1 opmerking:

  1. Balen is dat hè, want opeens is er niets belangrijker meer dan je kledingstuk afmaken!! Hoop dat je vandaag weer verder kunt! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen