maandag 28 april 2014

Op bestelling

De derde Lady Lotta Bag is ondertussen klaar!
Deze was op bestelling. 

Het stofje ontdekte ik bij toeval op het internet. 
De dame die een Lady Lotta Bag bestelde is net iemand die helemaal gek van paarden is.
Ze heeft de stof nog niet gezien maar ik hoop dat ze ze mooi gaat vinden.



Het stofje noemt Free Spirit en ik heb het gevonden bij Het Stoffenhuis in Bree.
Een vrolijke winkel met een hele vrolijke madam :-)
Je vindt er een mooie collectie stoffen en lintjes en bandjes etc..
Het viel mij op dat er veel stofjes verkocht worden die ik hier in de winkels niet zie dus zeker een bezoekje waard.

Omdat ik toevallig in de buurt moest zijn ben ik de stof gaan ophalen maar er kan ook opgestuurd worden. Handig om te weten!


De Lady Lotta Bag is een handige tas om te hebben maar ik heb toch wel een beetje moeite met de voering. Het is steeds zo een geprul om die in de tas te krijgen. ondertussen heb ik ook al verschillende soorten vlieseline etc.  geprobeerd en ben er nu een beetje uit wat het handigst is.



Ik heb nu besloten om een keertje de 'tweelingszus' van de Lotta te maken, 

Dit patroon heb ik besteld bij Swoon en de voering wordt er blijkbaar achteraf in gemaakt. Lijkt me veel handiger maar we zullen het eerst maar eens proberen!


Hier hebben we deze week maar een korte werkweek met een feestdag op 1 mei dus eerst maar eens zorgen dat alles weer spik-en-span in huis is en er eten is om die altijd hongerige magen te vullen.

Ik wens jullie een fijne week!



2 opmerkingen:

  1. Ik ga morgen of overmorgen naar die leuke winkel in Bree!Heel gezellig daar,hé!

    BeantwoordenVerwijderen