vrijdag 2 mei 2014

Dorothy Day Tripper

Ik heb ondertussen de patronen van Swoon ontdekt om leuke tassen te maken.
Omdat er deze maand een speciale actie met leuke voordelen was heb ik alle patronen besteld dus nog héél véél tassen om uit te proberen!

De eerste die ik gemaakt heb is de Dorothy.
Ze lijkt heel sterk op de Lady Lotta Bag maar deze tas is veel beter afgewerkt en persoonlijk vind ik de handleiding veel duidelijker en makkelijker.
Het nadeel is wel dat alles in het Engels geschreven is en er wordt over Yard en Inch gesproken en niet over centimeters dus dat is wel even aanpassen. 

Dit stofje had ik ook mee gebracht van Het Stoffenhuis  in Bree.
Voor de voering heb ik stof gebruikt die ik nog liggen had. 


De paspel is een beetje blinkend. Dat geeft een mooi effect!


Deze tas heeft twee lange hengsels.


Hier heb ik op de korte zijde ook paspel verwerkt.


Ondertussen is de tas al uitvoerig getest en goedgekeurd! 
Dit gaat zeker niet de laatste Dorothy zijn!



5 opmerkingen:

  1. Bedankt :-) ! Ik vind hem zelf ook heel leuk geworden en het is echt een handige tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond je op de Swoon facebookgroep :)
    Mag ik vragen waarmee jij de dorothy hebt verstevigd? We moeten toch ets alternatiefs zoeken voor die Amerikaanse producten.
    Ik ben nu ook met een Dorothy bezig en heb de buitenkant met H200 en met H640 gedaan, de voering wil ik met H250 doen. Benieuwd naar jouw materialen,
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen