woensdag 14 mei 2014

GIVE AWAY

Vandaag heb ik wat te vieren :-)

Ik ontdek net dat ik gisteren mijn 100ste bericht gepost heb op mijn blog!
Olala, dat wil zeggen dat er ondertussen bijna 100 dingen gemaakt en gepost zijn!

Ik wil jullie graag bedanken voor alle reacties op mijn blog of Facebookpagina en iemand blij maken met 1 meter bolletjesstof en 1 meter bloemetjesstof.
Meer dan voldoende om zelf aan de slag te gaan en een mooie tas te maken of iets anders dat je leuk vindt.


Wat moet je doen om de GIVE AWAY te winnen?

Laat hier op mijn blog een reactie achter of op mijn Facebookpagina.
Vrijdag maak ik de winnaar bekend :-)
Succes!




13 opmerkingen:

  1. Mooie dingen die je maakt!! super! en natuurlijk doe ik graag mee aan je give away, wie kan dat nu weigeren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je 100e post. De tijd vliegt he.
    Het is een prachtig stofje dat je daar wil weggeven, dus ik doe zeer graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb hier eens rondgeneusd. Knappe blog. Mooie stofjes. als beginnend naaister kan ik daar wel iets voor verzinnen :-)

      Verwijderen
  3. Weer een leuke blog ontdekt :) En natuurlijk wil ik ook wel mijn kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whaaw, toffe dingen op je site... Ook 'n beginnend naaister die deze nieuwe wereld komt ontdekken. Héél veel toffe ideetjes opgedaan en deze stofjes kunnen wel helpen bij het verwezenlijken van al deze inspiratiebronnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt knappe tassen die jij maakt, en proficiat met je 100e post. Natuurlijk waag ik ook graag mijn kansje voor die mooie stofjes die je uitverkozen hebt...
    MamaCin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo een mooie tassen, en toffe dingen. Graag had ik ook meegedaan met je give away.
    Nog veel inspiratie en naaiplezier
    Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Ann, wat leuk! Ik zit nu ook net boven de 100! Leuke stofjes...!! Ik doe heel graag mee! Ik ben benieuwd, ik ga duimen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al 100 berichtjes ! Ik doe graag mee met je give away.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd met je 100 berichtjes! op naar de volgende 100 -)
    ik doe graag mee met je give-away! groetjes,
    sarah (miesemuisje@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je "berichtenverjaardag " . Dat er nog veel mogen volgen .
    ik kijk al uit naar je volgend kunstwerk .
    Groetjes
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, ik doe mee en plaats ook even een link op mijn blog! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Ann! op naar de volgende 100! En ik doe graag mee met deze Give Away! Ik zal ook nog je link dele op FB.

    Goetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen