maandag 5 mei 2014

Luiertas

Vandaag heb ik weer een nieuwe tas afgewerkt.
Het wordt een beetje een verslaving denk ik!

Het stofje bracht me in een romantische bui en i.p.v. de afwerking met paspelband te doen heb ik van de restjes van de stof een kleine volant gemaakt.
Ik vind hem prima zo om mee te nemen maar hij is ook prachtig als luiertas.



De binnenzijde is weer helemaal gevoerd met de bolletjes en bloemetjesstof.

Deze keer heb ik twee verschillende stoffen voor de hengsels gebruikt.
Nee, ik had stof genoeg maar het staat speelser en gedurfder. ;-)


Ik vind de kleine volant zeker geslaagd!


De verschillende stofjes geven de tas iets speels.


De achterkant ziet er helemaal anders uit.


Gisteren ben ik ook voor de eerste keer naar het 'Stofffen Spektakel' in Antwerpen geweest.
EINDELIJK, want ik keek er al lang naar uit maar of ik vergat het of er stond wel iets anders op de agenda.

Het was de moeite waard om te gaan!

Ik kreeg van de stoffenverkopers of wildvreemde dames de vraag of ik naamkaartjes had, workshops 'tassen maken' organiseer en of ik de foto's van mijn tassen naar de stoffenverkopers wilde doormailen om te publiceren. Waw, dat had ik nooit verwacht maar leuk is het wel.

Nu, bij voldoende interesse gaan we ons dan maar wagen aan die workshops organiseren zeker!
Dus dames bij interesse stuur me dan maar even een mailtje en dan bekijken we wat mogelijk is!

Hieronder nog een foto van mijn 'buit' gisteren. Weer even zoet met deze nieuwe stofjes :-)


Een fijne week iedereen!





10 opmerkingen:

  1. WAUW! Ik ben verliefd.. hij is prachtig! Ik ben zo'n ontzettende fan van de kleur groen! Ik zie de tassen bij meerdere blogs en vind het allemaal erg leuk, maar het zijn steeds stofjes waar ik mezelf nog niet mee zie lopen. Deze daarentegen.. Heel leuk. Enneee trots mag je ook wel zijn op alle aanspraak! Een beter compliment kan je denk ik niet krijgen.

    Een workshop lijkt me erg leuk. Helaas woon je geloof ik wat te ver weg..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor de complimenten Anne-Co :-) en ik vind het ook een mooi groen.

      Ik denk ook dat we wat te ver van elkaar wonen. Het had anders wel gezellig geweest!
      Groetjes Ann

      Verwijderen
  2. Super gaaf je tas zeg en heel mooi afgewerkt!
    Je verdient zeker een pluim!
    Je woont iets te ver weg anders kwam ik zeker een workshop volgen(alleen al voor de gezelligheid Ha ha)
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Esther! :-)

      Dat zou inderdaad gezellig zijn moesten we dichter bij elkaar wonen!

      Groetjes Ann

      Verwijderen
  3. Heel mooi gedaan Ann! Zeker weer iets om trots op te zijn en maar snel een paar visitekaartjes bestellen!
    Ik ben benieuwd naar je volgende tas! :D

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de complimenten Claudia!

      Die visitekaartjes vind ik best moeilijk kiezen!
      en de volgende tas ligt al klaar om aan te beginnen ;-)

      Groetjes Ann

      Verwijderen
  4. Een mooie tas. Een workshop lijkt me wel leuk. Woon je ver van Antwerpen ?
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Martine voor het compliment! :-)

      Ik woon in Geel dus dat valt best mee ;-)

      Groetjes Ann

      Verwijderen
  5. Super mooi weer! En ja, ook voor mij woon je te ver weg... Leuk hè, het Stoffenspektakel? Was er pas ook voor het eerst en wat een keuze zeg! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga je echt een workshop doen om zo'n leuke tas te maken?Ik woon in Bocholt maar zie het eventueel wel zitten om tot Geel te komen.

    BeantwoordenVerwijderen