zondag 11 mei 2014

Moederdag

Vandaag is het MOEDERDAG!

Toch in het grootste deel van België want hier in de Antwerpse Kempen vieren we 'moederkesdag' eigenlijk op 15 augustus.

Mijn moeder had ook wel graag een tas die ik gemaakt had dus vandaag is een goede dag om haar te verwennen met een nieuwe Dorothy Day Tripper.


De stof had ik mee gebracht van het Stoffen Spektakel. Ik vond dat de print met de juwelen een zekere 'luxe' uitstraalde, een stof voor een echte 'madammen-tas'.
Het is soepele, makkelijk te verwerken stof maar ze rafelde wel ontzettend!
De paspel is in mintgroene satijn.
Ik denk dat ik van de restjes nog makkelijk een toilettasje kan maken maar dat zal iets voor één van de volgende dagen zijn.

Er was ook nog een restje stof over van mijn nieuwe 'Blanche'.
Daar heb ik al een klein toilettasje van gemaakt.
Handig ding en zó schattig :-)




Deze week staat er voor mij nog een nieuwe workshop gepland!!
Meer daarover in de loop van de week :-)

Ik wens alle moeders nog een fijne Moederdag!


4 opmerkingen:

  1. Wauw hele mooie tassen hoor.Ik ga je blogje volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt! Ik ga je blog ook volgen nu :-)
    Groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tjonge zeg, jij gaat snel!! Wat een mooie tassen!! Prachtig cadeau voor je moeder. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die tassen je krijgt er nu echt handigheid in he!
    Sukses met je workshop!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen