dinsdag 13 mei 2014

Restjes-dag

Vandaag was het RESTJES-DAG!

Als ik een tas maak blijft er soms net genoeg stof over om nog een klein tasje van de restjes te maken.
Omdat ik de grote tas met juwelenprint aan mijn moeder heb gegeven maar zelf ook wel iets in die stof wilde heb ik er vandaag een 'clutch' van gemaakt.

Het patroon heb ik ook van Swoon Sewing Patterns en is echt niet moeilijk!
Handig als ik niet veel mee wil nemen maar toch een tasje bij wil hebben.


En voor morgen staat er weer iets heel leuk gepland!
Dat hoop ik tenminste toch.

Morgen ga ik richting Limburg om een hoedje te leren vilten bij Els Martens.
Welke hoed het uiteindelijk gaat worden weet ik nog niet, ik zal er eerst enkele moeten passen denk ik.
Het wordt vast weer een leerrijke dag!

Benieuwd naar het resultaat? 
Donderdag foto's :-)




5 opmerkingen:

  1. Deze vind ik zeker zo mooi als de grote tas .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief zo'n klein tasje!
    leuk vilten! gezzeligheid morgen ben benieuwd!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk tasje in een mooie stof.
    Veel succes morgen,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Het is echt een mooi stofje! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Volgens mij kun jij ontzettend snel tassen naaien.

    BeantwoordenVerwijderen