dinsdag 6 mei 2014

Workshop Dorothy Day Tripper

OKÉ hier gaan we!

Ik heb beslist om nu toch ook een workshop te organiseren. :-) 

Het is veel leuker om samen met andere dames een dagje te naaien dan altijd alleen.

Omdat ik de Dorothy Day Tripper zo een geweldig veelzijdige tas vind die helemaal niet moeilijk te maken is wordt dit de eerste workshop.
Je hebt er wel al enige ervaring met de naaimachine voor nodig en dan denk ik wel dat het voor iedereen moet lukken om met een mooie tas naar huis te gaan.

Ik heb vandaag de 'Cate'- tas van de Swoon patronen gemaakt.
Het is een vrolijke, zomerse schoudertas geworden die heel leuk bij een jeansjasje staat denk ik.


Het is een frisse, vrolijke verschijning.


De stof is een katoentje dat ik kocht op het Stoffen Spektakel.


De binnenzijde is volledig gevoerd en heeft twee zakjes.
De tas sluit met een rits.


Maar nu komt het ....


Ik geef de tas gewoon weg :-)

Tijdens de workshop gaan we 'lotje trekken' doen en de winnaar kan dan niet alleen haar zelf gemaakte tas mee naar huis nemen maar krijgt ook deze tas van mij mee.

Ik hoop dat de winnaar er nog veel plezier aan beleefd!

Wil jij nog mee doen stuur dan snel een mailtje naar
want de plaatsen zijn beperkt!





5 opmerkingen:

  1. Een hele mooie tas Ann! En van harte gefeliciteerd met het organiseren van je eerste workshop! De eerste stap is gezet, en ik hoop dat alles goed uitpakt :D
    Ik ben benieuwd naar je volgende project, en zal je dan ook trouw blijven volgen :D

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je dit gaat doen!! Succes!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je tas is weer prachtig! Wat super leuk dat jr workshops gaat geven. Jammer dat de afstand zo groot is. Het lijkt mij geweldig een tas voor mezelf te maken.

    Veel succes en plezier met de workshops!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes Ann! Supertof, ik werk helaas 40 uur, anders had ik de gok nog wel genomen om jouw kant op te komen! Dus op 'n doordeweekse dag wordt het hem helaas niet. Als had ik die tas best wel willen winnen.. het is een mooike!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames, jullie berichtjes maken we weer 'HAPPY' :-)
    Dank je wel!

    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen